Si no hi poseu l'ordre d'aspecte sols actua el vestit actiu i no canvia la forma de vestit. Amb aquesta ordre va canviant el vestit de forma reiterativa produint la sensació de moviment.
Per tal que el vestit no giri en tocar la vora, i quedi cap per avall heu d'activar la icona de moviment transversal de la Finestra de programació.
Heu de tenir cura que sols hi hagi els dos vestits que heu elaborat. Elimineu els altres vestits a partir de la icona .
Si no els voleu eliminar, aleshores haureu de fer servir el següent procediment:
On es va canviant el vestit d'home 1 a home 2, a partir de l'ordre d'aspecte . En aquest cas heu de clicar a la pestanya i triar el vestit adient: home 1 o home 2,quan sigui el cas.
Recordeu que el programa Scratch disposa d'una galeria de dibuixos per a ser importats com a vestits: animals, vehicles, persones, coses, fantasies, i lletres, que podeu fer servir i us permetran fer l'animació d'altres vestits.
A Internet també hi podreu trobar galeries de dibuixos, que una vegada importats us possibilitarà treballar i modificar les imatges.
|